Saturday, January 16, 2010

Ipoteşti

După cum ştiţi, au trecut 160 de ani de la naşterea lui Mihai Eminescu.

Prima dată cand am fost la Ipoteşti, am rămas foarte impresionat de vestitul lac al lui Eminescu. Liniştea pădurii (ale cărei poteci le-am străbătut înainte de a ajunge la lac), priveliştea superbă a luciului de apă aflat chiar în pădure (şi chiar nuferii care-şi arătau discret florile deasupra apei) m-au cucerit imediat.

Am făcut atunci această fotografie (cu o veche cameră VGA)...


Chiar şi acum, după câţiva ani buni (şi chiar dacă e de o calitate precară) imaginea încă îmi readuce o senzaţie placută in suflet şi imi reaminteşte de versurile acestea:
"Fiind băiet păduri cutreieram
Şi mă culcam ades lângă izvor,
Iar braţul drept sub cap eu mi-l puneam
S-aud cum apa sună-ncetişor..."


In memoriam Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 - 15 iunie 1889)

2 comments:

  1. Anonymous5:59 PM

    Am fost si eu pe acolo. foarte frumos intr-adevar. :)

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca imaginea ti-a reamintit de locurile acelea superbe! Sper sa revii cu placere!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails