Thursday, May 01, 2008

Zborul...

Am zburat (pentru prima data) acum o saptamana.

De fapt, am avut parte de mai multe zboruri.

Itinerariul:
Cluj-Napoca RO,
Budapest HU,
London GB,
Los Angeles CA USA,
Santa Barbara CA USA.

Am avut ocazia sa zbor cu un Saab cu elice, un jet Airbus ceva mai mic, dar si cu un Boeing Jumbo deasupra Atlanticului.

Inca ma simt ciudat cand vad aripile vobrand de parca ar fi lipite cu clei ca niste scobitori.
Nu cred ca o sa scap prea repede de asta...

In afara de asta, privelistea e grozava...


Imediat dupa decolarea din Cluj


(mi se pare numai mie sau avioanele cu elice dau niste "senzatii tari" la decolare - ca si cantitate de adrenalina? Ma refer la urmatorul fapt... stiu ca au puterea necesara sa decoleze si apoi sa se ridice, dar mi se pare ca este un punct unde simti ca motorul "caleaza"... nu se observa la cele cu reactie - cel putin eu nu am simtit acel punct la cele cu reactie)



Undeva deasupra Ungariei...



Ceva mai sus decat norii de peste Atlantic...

pe la 11 mii de mile (35 mii metri) deasupra nivelului marii



Deasupra orasului Los Angeles... pregatire de aterizare la aeroportul L.A.X.

(se vede ca flapsurile sunt jos... asta adauga amplitudine la senzatia de clatinare a aripilor... foarte ciudat...)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails